Mgr. Lenka MAŇÁSKOVÁ

Master's thesis

Fundraising pro Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež-Zlín

Fundraising of International Film Festival for Children and Youth - Zlín
Abstract:
V teoretické části diplomové práce je charakterizován neziskový sektor v České republice, základní informace z oblasti fundraisingu a současně i sponzoringu a jejich fungování. Teoretická východiska jsou aplikována v analytické části diplomové práce. Praktická část se věnuje detailní charakteristice projektu Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež {--} Zlín. Zejména pak analyzuje současné fundraisingové …more
Abstract:
The theoretical part of this diploma thesis describes non profit sector in the Czech Republic and principles of fundraising and sponsoring. The theoretical aspects are used in practical part of this thesis. The practical part gives detailed characteristics of the International Film Festival for Chil-dren and Youth {--} Zlín. In these part there is analysed fundraising and fundraisers job in cultural …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7555

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2008
  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŇÁSKOVÁ, Lenka. Fundraising pro Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež-Zlín. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications