Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience – Bc. Pavla Kocmanová
Bc. Pavla Kocmanová
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improvement brand experience
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje digitálnímu marketingu a brand experience. Cílem práce je vysvětlit základní pojmy z těchto dvou odvětví a objasnit jakým způsobem digitální marketing pomáhá k budování konzistentní brand experience. V praktické části si práce klade za cíl zhodnotit brand experience vybrané firmy a zanalyzovat využití nástrojů digitálního marketingu. Díky teoretickým poznatkům, analýze …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on digital marketing and brand experience. Main goal of this bachelor thesis is to explain the basic concepts of those two branches of marketing and clarify how digital marketing helps build a consistent brand experience. In the practical part of this bachelor thesis, the work evaluates the brand experience of a selected company and analyzes the use of digital marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: MSc. Jiří Jón
- Reader: Jiří Lelek, Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCMANOVÁ, Pavla. \textit{Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/y5vh89/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights