Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Lucie Ehrenbergerová
Bc. Lucie Ehrenbergerová
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The Strategy of Relationship with the Customer and its Consolidation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vytváření vztahů se zákazníky a jejich upevňováním. Cílem diplomové práce je ověřit, zda je marketingová komunikace firem prostřednictvím influencerů efektivní a prokázat, zda tito tvůrci obsahu ovlivňují vztah firmy se zákazníkem.Abstract:
The main topic of this thesis is the strategy of relationship with the customer and its consolidation. The aim of this thesis is to analyze and describe the impact of influencer marketing on Czech consumer, his buying decision process and the relationship between him and the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uy20j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane