Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. – Marek Chládek
Marek Chládek
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Abstract:
Tato práce se zabývá event marketingem ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně vytvořením jednoduchého projektu inovace event marketingu v této společnosti.V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy a je mu blíže představen event marketing a jeho oblasti. Zejména je mu představena pozice event marketingu v komunikačním mixu, odůvodnění konání eventů, rozdělení eventů, …moreAbstract:
This thesis is about event marketing in company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and later is about creating a simple innovation project of event marketing in this company.Thera are basic terminology and event marketing and its consequences introduced to a reader in theoretical part of this thesis. Especially event marketing positioning in communication mix, justifying holding of events, dividing events, looking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/y64am7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLÁDEK, Marek. \textit{Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/y64am7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce
Daniel Sliško -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar