Marek Chládek

Bachelor's thesis

Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.

Abstract:
Tato práce se zabývá event marketingem ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně vytvořením jednoduchého projektu inovace event marketingu v této společnosti.V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy a je mu blíže představen event marketing a jeho oblasti. Zejména je mu představena pozice event marketingu v komunikačním mixu, odůvodnění konání eventů, rozdělení eventů, …more
Abstract:
This thesis is about event marketing in company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and later is about creating a simple innovation project of event marketing in this company.Thera are basic terminology and event marketing and its consequences introduced to a reader in theoretical part of this thesis. Especially event marketing positioning in communication mix, justifying holding of events, dividing events, looking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku