Klára Žáková

Bakalářská práce

Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti

Optimisation of employer brand strategy and HR marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky zaměstnavatele a personálním marketingem. Vzniká ve spolupráci s firmou Aimtec a.s., která řeší problém s nedostatkem IT odborníků, převážně konzultantů a programátorů. V teoretické části práce se zpracovává téma employer brandingu a personálního marketingu, přičemž obě tyto oblasti se prolínají a nachází na pomezí řízení lidských zdrojů a marketingu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of employer branding and HR marketing. It is created in cooperation with the company Aimtec a.s., which solves the problem of the lack of IT professionals, mostly consultants, and programmers. The theoretical part of the thesis focuses on the topic of employer branding and personnel marketing, both of which are intertwined and located at the boundary between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Adam Polášek
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON