Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti – Klára Žáková
Klára Žáková
Bakalářská práce
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Optimisation of employer brand strategy and HR marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky zaměstnavatele a personálním marketingem. Vzniká ve spolupráci s firmou Aimtec a.s., která řeší problém s nedostatkem IT odborníků, převážně konzultantů a programátorů. V teoretické části práce se zpracovává téma employer brandingu a personálního marketingu, přičemž obě tyto oblasti se prolínají a nachází na pomezí řízení lidských zdrojů a marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of employer branding and HR marketing. It is created in cooperation with the company Aimtec a.s., which solves the problem of the lack of IT professionals, mostly consultants, and programmers. The theoretical part of the thesis focuses on the topic of employer branding and personnel marketing, both of which are intertwined and located at the boundary between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová