Bc. Aysa Ochirova
Bakalářská práce
Průzkum trhu východní Evropy
Marketing market research of Eastern Europe
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na firmu Bekaert Textiles CZ, s.r.o., která se zabývá výrobou potahových matrací a na možnost získání nových trhů v Rusku v době trvání finanční krize. Cílem bakalářské práce bylo vytipovat a navrhnout nové odběratele na základě provedené analýzy. Byl vytvořen a vyhodnocen dotazník pro marketingový průzkum.Abstract:
This Bachelor thesis is focused on the "Bekaert Textiles" company, which is a manufacturer of mattresses, mattress covers, and pillows. It examines the marketing and sale of such products in the markets of Eastern Europe and Russia, during the financial crisis of 2014-15. The aim of the Bachelor thesis was to discover how to develop new customers on the basis of the analysis carried out, based on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ochirova, Aysa. Průzkum trhu východní Evropy. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva