Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Bakalářská práce
Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie
Multilingualism in Marketing Communication of The Coca-Cola Company: A Case Study
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je využití cizích jazyků v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti The Coca-Cola Company s ohledem na její vícejazyčnost a na základě získaných informací navrhnout možná opatření pro vylepšení vícejazyčné komunikace dané společnosti. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů …víceAbstract:
The object of the bachelor thesis is the use of foreign languages in marketing communication. The main aim of the thesis is to evaluate the marketing communication tools with regard to multilingualism in The Coca-Cola Company and, based on the information gathered, to suggest possible measures in order to improve multilingual communication of the company. The theoretical part is elaborated on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Evgenia Maleninska
- Oponent: Albert Hoffmann, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Barbora. \textit{Vícejazyčnost v~marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/y82jvo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva