Dopady ekonomické krize na malé a střední podniky ve stavebnictví ČR po roce 2007 – David Pokorný
David Pokorný
Bakalářská práce
Dopady ekonomické krize na malé a střední podniky ve stavebnictví ČR po roce 2007
Impact of economic crisis on small and medium-sized business dependent on civil engineering in Czech republic after 2007
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu dopadů ekonomické krize na malé a střední podniky působících nebo zcela závislých na stavebnictví České republiky. Teoretická část se zabývá stručně teorii hospodářských cyklů a vznikem ekonomické krize. Především pak detailním popisem vývoje českého stavebnictví v období krize po roce 2007. Tento vývoj je sledován pomocí hlavních stavebních ukazatelů, které …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on analysis of impact caused by economic crisis on small and medium-sized businesses which are partly or completely dependent on civil engineering in Czech republic. Theoretical part focuses on basic theory of business cycles and causes of economic crisis, with emphasize on detailed description of development of Czech civil engineering in the period of crisis after 2007. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Vladimír Štípek
- Oponent: Ludmila Vebrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46752
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria