Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže – Bc. Feiruza Akbassova
Bc. Feiruza Akbassova
Bachelor's thesis
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Methods and Techniques of Sales Promotion – Consumer Contest
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována spotřebitelské soutěži jako jedné z možných forem propagace. Daná práce zkoumá spotřebitelskou soutěž ze dvou úhlů pohledů: marketingového a legislativního. První část práce je zaměřena na teoretické vyhodnocení spotřebitelské soutěže. Další části práce je napsána formou analýzy již uskutečněné spotřebitelské soutěže společnosti Baťa a vytvořením návrhů pro danou firmu …viacAbstract:
The thesis is dedicated to consumer contest as one of the possible forms of promotion. The given work examines consumer contest from two different perspectives: marketing and legislative. The first part focuses on the theoretical evaluation of consumer competitions. Another part is written in the form of analysis of Bata consumer contest with further designs for the firm. The main objective of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r8vty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky kreativního myšlení a jejich využití v podnikové praxi
Linda Poldauf -
Metody a techniky sociální práce Probační a mediační služby z pohledu pracovníků Probační a mediační služby v kraji Vysočina.
Michaela Kulhánková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Data miningové metody a techniky klasifikace
Michaela Lasáková