Přínosy internetového marketingu pro vybranou firmu – Olesja Kostaková
Olesja Kostaková
Bakalářská práce
Přínosy internetového marketingu pro vybranou firmu
Benefits of Internet Marketing for Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce rozebírá problematiku internetového marketingu z hlediska jeho vývoje a možných forem využití. Analyzuje, jak internetový marketing ovlivnil tradiční marketing a marketingový mix. U dvou vybraných firem, které působí na trhu IT zaměřeném na internet, práce analyzuje jejich dosavadní vývoj, porovnává je a pomocí SWOT analýzy posuzuje.Abstract:
This bachelor work deals with the issue of internet marketing in terms of its development and possible uses. It analyzes how internet marketing has influenced the traditional marketing and marketing mix. For two selected comapanies that operating on the IT market, that focused on the Internet, the work analyzes their existing work development, compares them and evaluates them using by the SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pioqp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan