Kristýna Buršíková
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro hotel Ryšavý
Proposal of strategy for Hotel Ryšavý
Abstract:
Buršíková, K. Návrh strategie pro Hotel Ryšavý ***. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato práce se zabývá vnitřní i vnější analýzou vybraného hotelu a návrhy pro zlepšení jeho služeb. Pro zjištění silných a slabých stránek jsem použila analýzu Servqual a rozšířený marketingový mix. Pro identifikaci příležitostí a hrozeb PESTE analýzu a analýzu odvětví. Na základě nejvýznamnějších …moreAbstract:
Buršíková, K. Proposal of strategy for Hotel Ryšavý. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. This work deals with internal and external analysis of the selected hotel and suggestions for improving its services. To identify strengths and weaknesses, I used Servqual analysis and an extended marketing mix. To identify opportunities and threats I used PESTE analysis and industry analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix Lázní Slatinice, a.s.
Kristýna Smičková