Anežka Syrovátková

Master's thesis

Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR

Analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem …more
Abstract:
In my thesis I focused on the analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic, specifically on advertising, communication at the point of sale, public relations and media communications, opinion leaders program, event marketing and digital communications. I started from global communication strategy represented by Red Bull Media House and I have examined, how this strategy is implemented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Pavel Homolka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52970