Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy – Bc. Jana Janurová
Bc. Jana Janurová
Master's thesis
Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy
Analysis and integrated marketing communications of a selected brand/company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a marketingové komunikace v rámci světově známé značky McDonald’s. V práci jsou popsány aktuální teoretické poznatky ohledně vymezení a funkcí marketingové komunikace, jejímu vývoji. Dále je zde teoreticky popsán marketingový a komunikační mix, definována značka a zásady společenské odpovědnosti. V další části jsou všechny teoretické poznatky vztaženy …moreAbstract:
This thesis deals with a brand analysis and marketing communication within the world-famous McDonald's brand. The thesis describes current theoretical knowledge about the definition and functions of marketing communication and its development. There is also a theoretical description of marketing and communication mix, definition of brand and principles of CSR. In the next section, all theoretical knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/km8ss/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2018
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček