Bc. Jana Janurová

Master's thesis

Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy

Analysis and integrated marketing communications of a selected brand/company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a marketingové komunikace v rámci světově známé značky McDonald’s. V práci jsou popsány aktuální teoretické poznatky ohledně vymezení a funkcí marketingové komunikace, jejímu vývoji. Dále je zde teoreticky popsán marketingový a komunikační mix, definována značka a zásady společenské odpovědnosti. V další části jsou všechny teoretické poznatky vztaženy …more
Abstract:
This thesis deals with a brand analysis and marketing communication within the world-famous McDonald's brand. The thesis describes current theoretical knowledge about the definition and functions of marketing communication and its development. There is also a theoretical description of marketing and communication mix, definition of brand and principles of CSR. In the next section, all theoretical knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2018
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní