Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit – Iveta Romančáková
Iveta Romančáková
Bachelor's thesis
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Destination management and the usage of regional products and local specialities in marketing
Anotácia:
Bakalářská práce přináší náhled na téma regionální produkty a místní speciality ve spojení s destinačním managementem a marketingem destinace. Hlavním cílem práce je analýza využití regionálních produktů a místních specialit v marketingu destinace. Náplní teoretické části a jejím cílem je zařazením tématu do obecného kontextu a definice nejdůležitějších pojmů. Praktická část poté aplikuje problematiku …viacAbstract:
The Bachelor Thesis provides an insight into the subject of regional products and local specialities in connection with destination management and marketing. The main goal of this thesis is the analysis of the use of regional products and local specialities in destination marketing. The aim of the theoretical part is to incorporate the subject into general context and define key terms. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROMANČÁKOVÁ, Iveta. \textit{Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ybyd2k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Názov
Vložil
Vložené
Práva