Komunikační kampaň společnosti CzechYou – Bc. Natálie Kučerová
Bc. Natálie Kučerová
Master's thesis
Komunikační kampaň společnosti CzechYou
CzechYou Marketing Communication Campaign
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit online komunikační kampaň, která je zaměřená na vybrané sociální sítě pro společnost CzechYou. Dílčím cílem je analýza stávající online marketingové komunikace zkoumané firmy. Teoretická část je zpracována na základě literární rešerše porovnáním odborné literatury marketingové komunikace a dat o současném stavu zkoumané problematiky. Vlastní část se zabývá zhodnocením …viacAbstract:
The aim of the thesis is to create an online communication campaign, which is aimed at on selected social networks for CzechYou. The sub-objective is to analyse the existing online marketing communication of the company under study. The theoretical part is based on a literature search by comparing marketing communication literature and data on the current state of the researched issue. The actual part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva