Návrh integrované marketingové komunikace ve společnosti 100MEGA Distribution s.r.o. – Ida Veitová
Ida Veitová
Master's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace ve společnosti 100MEGA Distribution s.r.o.
Integrated marketing communication at 100MEGA Distribution s.r.o.
Anotácia:
Téma diplomové práce je integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě. Cílem diplomové práce bylo zjištění, zda ve firmě dochází k integrované marketingové komunikaci, upozornit na její nedostatky a navrhnout optimalizované řešení. Pro zjištění byly využity výzkumné metody jako kvalitativní dotazníkové šetření, metoda kritické cesty, SWOT analýza a Porterova analýza pěti sil. Vedlejším cílem …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is integrated marketing communication in a selected company. The aim of the diploma thesis was to find out whether there is an integrated marketing communication in the company, to draw attention to its shortcomings and to propose an optimized solution. Research methods such as qualitative questionnaire survey, critical path method, SWOT analysis and Porter's analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva