Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza) – Klára MANFRINOVÁ
Klára MANFRINOVÁ
Bachelor's thesis
Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza)
Manifestations of personalization in news about ČSSD chairman election in 2011 at selected Internet servers (quantitative content analysis)
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na personalizaci politiky a její projevy ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD konané v březnu roku 2011. Ke zkoumání je použita kvantitativní obsahová analýza, při které se soustředím na internetové servery Aktuálně.cz, iDNES.cz a Novinky.cz. Cílem práce je v prvé řadě zjistit, zda média opravdu uvedené zobrazování politiky používají. Následně se zaměřím také na …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the personalization of politics and its manifestations in the news about ČSSD chairman election held in March 2011. For research is used quantitative content analysis, in which I focus on Internet servers Aktuálně.cz, iDNES.cz and Novinky.cz. The aim of this work is primarily find out if the media really use mentioned imaging politics. Then I will also focus on how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2012
Accessible from:: 14. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Hurtíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MANFRINOVÁ, Klára. \textit{Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza)}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ycah91/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MANFRINOVÁ, Klára. Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Aplikovaná ekonomická studia - Žurnalistika
Theses on a related topic
-
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
Veronika FAJKUSOVÁ -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Personalizace na internetu v marketingovém řízení
Michael KUPEC -
Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013
Ondřej RYBOŇ -
Formální a obsahové proměny zpravodajství České televize Brno: komparační obsahová analýza
Eliška Bučinová -
ČSSD po roce 2010
Martin Hlavács -
Vztah mezi sociálně demokratickou ideologií a rétorickou/politickou praxí ČSSD
Miroslav ČUBA -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights