Petra Gruntová
Master's thesis
Segmentace trhu krmení pro psy
Market segmantation of dog food
Anotácia:
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. …viacAbstract:
This diploma thesis deals with marketing segmentation of food for dogs. The market is specified by companies existing on the market, devided into five pricing group. For better understanding of the problem there are mentioned also general principles of dog feeding and researches realized in past. Segments are revealed on basis of one segmentation criteria, other possible views are just briefly mentioned …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová