Bc. Markéta Mojžíšová

Master's thesis

Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace

Meaning knowledge of the social environment for the continued success of marketing communications
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sociálním prostředím, marketingovou sociologií a marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na sociální prostředí, zejména na rodinu, která je chápána jako základní stavební prvek sociálních struktur společnosti. Dále se práce věnuje oblasti marketingu, především marketingovému prostředí a marketingové komunikaci. Důležitou oblastí, které se tato práce věnuje …more
Abstract:
This thesis deals with social environment, sociology marketing and marketing communications. The first part of the thesis focuses on social environment, especially on family which is regarded as the basic element of our social structure. The thesis further deals with the area of marketing, especially marketing environment and marketing communications. Also, discussed in the thesis are the important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2017
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní