Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace – Bc. Markéta Mojžíšová
Bc. Markéta Mojžíšová
Master's thesis
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Meaning knowledge of the social environment for the continued success of marketing communications
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sociálním prostředím, marketingovou sociologií a marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na sociální prostředí, zejména na rodinu, která je chápána jako základní stavební prvek sociálních struktur společnosti. Dále se práce věnuje oblasti marketingu, především marketingovému prostředí a marketingové komunikaci. Důležitou oblastí, které se tato práce věnuje …moreAbstract:
This thesis deals with social environment, sociology marketing and marketing communications. The first part of the thesis focuses on social environment, especially on family which is regarded as the basic element of our social structure. The thesis further deals with the area of marketing, especially marketing environment and marketing communications. Also, discussed in the thesis are the important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ocvqb/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOJŽÍŠOVÁ, Markéta. \textit{Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ycmw06/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova