Marketingový výzkum v IT odvětví – Bc. Monika Fonferová
Bc. Monika Fonferová
Diplomová práce
Marketingový výzkum v IT odvětví
Marketing research in IT sector
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový výzkum v IT odvětví“ je realizácia marketingového výskumu pre softvérovú spoločnosť v práci označovanú ako ABC, ktorá na trh uvádza nový softvérový produkt. Práca má za cieľ navrhnúť vhodný model výskumu, následne výskum uskutočniť a na jeho základe navrhnúť kroky riešenia marketingových problémov spoločnosti ABC. Výskum má za cieľ rozsegmentovat trh produktu …víceAbstract:
Thesis “Marketing research in IT sector” deals with realisation of marketing research for company referred to as ABC, which is about to launch new product. Hence, the goal of this thesis is to develop suitable marketing research framework, conduct the research and based on its results suggest first steps in solving company´s marketing problems. Goals of the research are to segment the market, select …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxt9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Fuksa, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Analýza výsledků dotazníkového šetření v nadnárodních společnostech
Juraj Šiška -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie
Radoslava Hronská