Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu – Michaela Vintrová
Michaela Vintrová
Bakalářská práce
Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu
Application of marketing in the non-profit organization – Foundation for Holocaust Victims
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingu obecně a konkrétně o marketingu neziskových organizací v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem služeb, které neziskové organizace poskytují, a následně i stručným popisem různých typů těchto organizací. V části praktické pak definuji marketing na konkrétní neziskové organizaci Nadační fond obětem holocaustu. Cílem této práce je popsat marketing …víceAbstract:
This thesis deals with marketing in general and specifically looks at the marketing of non-profit organizations in the Czech Republic. In the theoretical part, I talk about the marketing of the services that they provide, followed by a brief description of the different type of non-profit organizations. In the practical part, I define the specific marketing of a concrete non-profit organization, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michal Borges
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai