Critical assessment of CSR of a specific company – Ekaterina Ikonnikova
Ekaterina Ikonnikova
Bakalářská práce
Critical assessment of CSR of a specific company
Kritické zhodnocení CSR konkrétní společnosti
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na posouzení CSR firmy X, tedy na zhodnocení úspěšnosti jejích CSR programů, které se zaměřují na podporu mladších generací, na základě hodnotícího modelu. Pro naplnění cíle diplomové práce byly zvoleny následující čtyři výzkumné otázky: „Jak je implementováno CSR v souladu s předem definovanými cíli CSR?“, „Jak dostatečné jsou stávající politiky?“, „Jak úspěšné jsou programy …víceAbstract:
This thesis focuses on assessing the CSR of a company X, i.e. on evaluating how successful their CSR programs, which focus on supporting younger generations, based on a measuring model. To fulfil the aim of the thesis, the following four research questions were selected: “How is implemented CSR matching predefined CSR goals?”, “How sufficient are the policies in place?”, “How successful are the CSR …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Křečková Kroupová
- Oponent: Martin Jašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda