Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o. – Ing. Kamila MARKOVÁ
Ing. Kamila MARKOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.
Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company Havlík Opal ltd
Anotace:
Téma mé bakalářské práce bylo {\clqq}Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.`` Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou …víceAbstract:
The topic of my thesis was ``Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company ´Havlík Opal ltd.´.{\crqq} The aim of this thesis was to carry out an analysis of current communication activities through the means of a questionnaire, and to prepare a suggestion for better and increased customer familiarity with the products, as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
1095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Kamila. \textit{Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/yd9mmr/.
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Kamila. Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková