Ing. Kamila MARKOVÁ

Bachelor's thesis

Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.

Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company Havlík Opal ltd
Anotácia:
Téma mé bakalářské práce bylo {\clqq}Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.`` Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou …viac
Abstract:
The topic of my thesis was ``Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company ´Havlík Opal ltd.´.{\crqq} The aim of this thesis was to carry out an analysis of current communication activities through the means of a questionnaire, and to prepare a suggestion for better and increased customer familiarity with the products, as well …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 1095

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
  • Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARKOVÁ, Kamila. Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.