Shevchenko Shevchenko

Bakalářská práce

Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích

Use of influencers for advertising on social networks
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá postoje uživatelů k sociálním sítím a influencerům. Věnovala jsem se online marketingu, jeho hlavním nástrojům. Sociální sítě jako fenomén, jejich historie, jsou zkoumány nejznámější sociální sítě. Podrobněji je rozebrán popis, význam, funkce a aplikace jednotlivých sítí. Další část je věnována influencer marketingu, jeho historii a také konceptu influencerů a jejich funkci …více
Abstract:
The thesis examines users' attitudes towards social networks and influencers. I focused on online marketing, its main tools. Social networks as a phenomenon, their history, are examined the most well-known social networks. The description, meaning, functions and applications of individual networks are discussed in more detail. The next part is devoted to influencer marketing, its history and also the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace