Bc. Petra Váňová

Bakalářská práce

Analýza zavádění nového produktu na trh

The New Product Launch Aspects
Anotace:
Práce je zaměřena na zavádění nemovitosti na trh, její prodej a na problematiku s tím související. V obecné rovině je zde vysvětlen postup při přípravě nemovitosti k prodeji. V praktické části se tato práce zabývá výhodami prodeje nemovitosti prostřednictvím spolupráce s realitní kanceláří, také se zabývá riziky prodeje bez spolupráce s realitní kanceláří. V závěru praktické části práce je uveden příklad …více
Abstract:
This work focuses on the implementation of the selling property in the market, its sale and related issues. Generally, explain how to prepare the property for sale. Marketing strategy, saling plan and valuation of the property. The practical part of this work deals with the saling benefits in cooperation with real estate agency, also deals with the risks of sale without the cooperation with real estate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní