Bc. David Stránský

Diplomová práce

Přínosy geomarketingu pro vybranou oblast

Geomarketing's benefits for the selected region
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím geografických informačních systémů (GIS) v marketingu ve vybraném podniku. První část práce je věnována obecné charakteristice GIS a geomarketingu. V následující části je popsán vybraný podnik a uvedeny příklady využití geomarketingu s cílem identifikovat možné přínosy pro podnik, které jsou znázorněny formou mapových výstupů.
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of geographic information system in marketing in chosen company. The first part of this work is devoted to the general characteristics of GIS and geomarketing. The following part describes the selected company and provides examples of geomarketing use to identify possible benefits to the company which are illustratively applied to the output generated maps.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stránský, David. Přínosy geomarketingu pro vybranou oblast. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní