Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb – Filip Dubec
Filip Dubec
Bakalářská práce
Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb
Market Research for Entering the Sector of Hairdressing Services
Anotace:
Práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketing služeb, který má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a jiných aktivit myslet. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vlivy makroprostředí pro vstup značky na trh kadeřnických služeb a na jeho základě najít zásadní kritéria, která jsou pro úspěšný vstup na trh důležitá.Abstract:
This work is focused on the marketing sector, especially on the service marketing that is specific and it is necessary to consider all its issues when planning marketing and other activities. The main aim of the bachelor thesis is to analyze the macro environmental im-pacts on the brand input into the market of hairdresser services and on its basis to find essential criteria that are important for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dubec, Filip. Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová -
Analýza budování značky
Lucie Šmídová -
Analýza trendů a faktorů působícíh při tvorbě a budování značky Elysa
Dominik Ristić -
Analýza strategie budování firemní značky
Zuzana Kulíšková -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Analýza budování značky
Martin Táborský -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková