Filip Dubec

Bachelor's thesis

Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb

Market Research for Entering the Sector of Hairdressing Services
Abstract:
Práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketing služeb, který má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a jiných aktivit myslet. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vlivy makroprostředí pro vstup značky na trh kadeřnických služeb a na jeho základě najít zásadní kritéria, která jsou pro úspěšný vstup na trh důležitá.
Abstract:
This work is focused on the marketing sector, especially on the service marketing that is specific and it is necessary to consider all its issues when planning marketing and other activities. The main aim of the bachelor thesis is to analyze the macro environmental im-pacts on the brand input into the market of hairdresser services and on its basis to find essential criteria that are important for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dubec, Filip. Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications