Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb – Filip Dubec
Filip Dubec
Bachelor's thesis
Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb
Market Research for Entering the Sector of Hairdressing Services
Abstract:
Práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketing služeb, který má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a jiných aktivit myslet. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vlivy makroprostředí pro vstup značky na trh kadeřnických služeb a na jeho základě najít zásadní kritéria, která jsou pro úspěšný vstup na trh důležitá.Abstract:
This work is focused on the marketing sector, especially on the service marketing that is specific and it is necessary to consider all its issues when planning marketing and other activities. The main aim of the bachelor thesis is to analyze the macro environmental im-pacts on the brand input into the market of hairdresser services and on its basis to find essential criteria that are important for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBEC, Filip. \textit{Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/yeimmm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dubec, Filip. Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová -
Analýza budování značky
Lucie Šmídová -
Analýza trendů a faktorů působícíh při tvorbě a budování značky Elysa
Dominik Ristić -
Analýza strategie budování firemní značky
Zuzana Kulíšková -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Analýza budování značky
Martin Táborský -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková