Marketingové aspekty provozu fitness centra – Jan Diehel
Jan Diehel
Bakalářská práce
Marketingové aspekty provozu fitness centra
Marketing Aspects of Fitness Center Operation
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřil na problematiku marketingových aspektů provozu fitness centra. Práce se dělí na tři části. Prví část obsahuje teoretický rozbor marketingu, managementu a statistického zpracování dat. Druhá část je zaměřena na současné trendy ve využití marketingu v provozu fitness center. Poslední část se věnuje analýze současného stavu marketingu konkrétního fitness centra. Analýza …víceAbstract:
In bachelor thesis, I focused on the issue of marketing aspects of fitness center operation. The work is divided into three parts. First part contains a theoretical analysis of marketing, management and statistical data processing. The second part focuses on current trends in the use of marketing in service fitness centers. The last part is devoted to analyzing the current state of a particular marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Alan Panec
- Oponent: Petr Krayzel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Management sportovní akce - tenisový turnaj Czech Open v Prostějově
Martin Kyša -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer