Kateřina Zmeškalová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy Tescoma

Marketing Communications of Tescoma Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, se kterými komunikačními nástroji přijdou do kontaktu zákazníci nejčastěji, které komunikační nástroje využívají, a kterých naopak nevyužívají a považují je tedy za zbytečné a následný návrh možných zlepšení v rámci komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá komunikačním a marketingovým mixem a představuje …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate with which communication tools customers come into contact most often, which communication tools they use and which they do not use and therefore consider them unnecessary and subsequent proposal for possible improvements in the communication mix. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zmeškalová, Kateřina. Marketingová komunikace firmy Tescoma. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe