Marketingová komunikace firmy Tescoma – Kateřina Zmeškalová
Kateřina Zmeškalová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy Tescoma
Marketing Communications of Tescoma Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, se kterými komunikačními nástroji přijdou do kontaktu zákazníci nejčastěji, které komunikační nástroje využívají, a kterých naopak nevyužívají a považují je tedy za zbytečné a následný návrh možných zlepšení v rámci komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá komunikačním a marketingovým mixem a představuje …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate with which communication tools customers come into contact most often, which communication tools they use and which they do not use and therefore consider them unnecessary and subsequent proposal for possible improvements in the communication mix. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Kateřina. Marketingová komunikace firmy Tescoma. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková