Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb – Ing. Kateřina Barešová
Ing. Kateřina Barešová
Diplomová práce
Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Competition between banks, its forms and fall-outs on customers
Anotace:
Téma diplomové práce je „Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb“. V teoretické části práce popisuje konkurenci a konkurenční prostředí z mikroekonomického hlediska. Rozebírá jednotlivé formy konkurenčních prostředí, jejich charakteristiky a chování jednotlivých účastníků. Dále pak popisuje marketing jako významný nástroj, který ovlivňuje konkurenceschopnost bank …víceAbstract:
Topic of this thesis is Competition between banks, its forms and fall-outs on customers. In theoretical part is described competition and competitive surrounding from microeconomic point of view. Deals with separate forms of competitive surrounding, its characteristics and behaviour of separate participants. Than describes marketing like an important tool, which influence competitivenes of banks. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/llhge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Vladislav Pavlát, CSc.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová