Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar – Adéla Zachová
Adéla Zachová
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Online marketing communication proposal for the microbrewery
Anotácia:
Zachová, A. Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro zvolený minipivovar. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Na základě …viacAbstract:
Zachová, A. Online marketing communication proposal for the microbrewery. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis focuses on the online marketing communication proposal for a chosen microbrewery. The proposal is based on an analytic part, which includes an analysis of the internal and external environment, a questionnaire survey and SWOT analysis to determine an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Petr Jedlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová