Ing. Petra Trojanová

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing Research
Anotace:
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kterým je Dřevo Měřín, družstvo, s cílem zjistit, zda přikládá dostatečný význam získávání a zpracovávání informací týkajících se spokojenosti zákazníků. Součástí praktické části je také …více
Abstract:
My thesis is focused on the issue of marketing research, concretely marketing research of customer satisfaction. The aim of my thesis is gathering of available theoretical data and above all analysis of a chosen company (Dřevo Měřín, cooperative) with the aim of recognition, if the company attaches sufficient importance of acquiring and analysis of information concerning a customer satisfaction. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta