Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her – Ing. Dinara Yusupova
Ing. Dinara Yusupova
Diplomová práce
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Marketing mix optimization based on the game theory
Anotace:
Diplomová práce na téma optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her se věnuje problematice využití teorie her v marketingovém mixu. Cílem práce je s využitím teorie her na vhodně zvoleném příkladu formou řešení konkrétní matematicky zformulované úlohy ukázat možnost využití této teorie k optimalizaci marketingového mixu.Abstract:
The diploma thesis on the topic of marketing mix optimization based on the game theory deals with the use of game theory in marketing mix. The aim of the thesis is to show the possibility of using this theory to optimize the marketing mix using the theory of games on a suitably chosen example in the form of solving a concrete mathematically formulated task.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ecoh0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková