Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her – Ing. Dinara Yusupova
Ing. Dinara Yusupova
Master's thesis
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Marketing mix optimization based on the game theory
Abstract:
Diplomová práce na téma optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her se věnuje problematice využití teorie her v marketingovém mixu. Cílem práce je s využitím teorie her na vhodně zvoleném příkladu formou řešení konkrétní matematicky zformulované úlohy ukázat možnost využití této teorie k optimalizaci marketingového mixu.Abstract:
The diploma thesis on the topic of marketing mix optimization based on the game theory deals with the use of game theory in marketing mix. The aim of the thesis is to show the possibility of using this theory to optimize the marketing mix using the theory of games on a suitably chosen example in the form of solving a concrete mathematically formulated task.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ecoh0/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková