Jan Halamíček

Diplomová práce

Řízení znalostí v podmínkách globálně outsourcovaných služeb Service Desku

Knowledge management in conditions of globally outsourced Service Desk
Anotace:
Cílem této práce je interpretovat teoretické koncepty znalostního řízení v kontextu poskytování podpory uživatelům podnikové informatiky prostřednictvím service desku. Klade si také za úkol definovat specifika vyplývající z globalizovaného a outsourcovaného řešení této služby. Rozšiřuje tradiční pojetí znalostního managementu v této oblasti o vyvážený pohled na explicitní i tacitní znalosti a zabývá …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to translate theoretical concepts of knowledge management into the context of providing end user support by the service desk. It strives to define specifics caused by globalized and outsourced way of providing customer service. The thesis extends the traditional interpretation of knowledge management in this field by setting up a balanced view regarding both explicit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Zora Říhová
  • Oponent: Vlasta Svatá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35832

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management