Marketingová východiska pro efektivní hrací plán Hudebního divadla Karlín – Ing. Jarmila Tabačková
Ing. Jarmila Tabačková
Diplomová práce
Marketingová východiska pro efektivní hrací plán Hudebního divadla Karlín
Marketing solution fo efficinet playing schedule of the Karlin Musical Theatre
Anotace:
Hudební divadlo Karlín je jedno z nejstarších a nejkrásnějších pražských divadel, jehož zřizovatelem je Hlavní město Praha. Před rekonstrukcí bylo i divadlem s největší kapacitou – 1244 sedadel. Po náročné a velkorysé rekonstrukci financované Hlavním městem Praha – po Státní opeře – druhým největším pražským divadlem. Marketing je pro Hudební divadlo Karlín činnost, jak do divadla nalákat co nejvíce …víceAbstract:
One of the most beautiful theater in Prague – the Karlin Musical Theatre – is own and operated by the City of Prague. Prior the reconstruction it was also the largest theatre in Prague with a capacity of 1244 seats. The Karlin Musical Theatre is after the vast and generous 630 million Czech crowns reconstruction financed by the City of Prague the second largest Prague´s theatre – right after the State …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/subea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková