Bc. Hana Přikrylová

Bakalářská práce

Behaviorální marketing na internetu

Behavioral marketing on the Internet
Anotace:
Diplomová práce popisuje problematiku behaviorálního marketingu na internetu. Práce se v úvodu zabývá definicí behaviorálního marketingu, jeho historií, vývojem a efektivitou. V další části jsou podrobně rozebírány metody sběru dat a především aplikace behaviorálního marketingu. Jako příklady jsou uvedeny cílené reklamy na Google, Facebooku a v emailu. Následující kapitola popisuje výhody a nevýhody …více
Abstract:
The Diploma thesis describes problems of behavioral marketing on the Internet. At the beginning the work is concern with the definition of behavioral marketing, its history, development and efficiency. In the next section there are discussed in detail the data collection methods and particularly the application of behavioral marketing. As examples are shown targeted ads on Google, Facebook and email …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví