Behaviorální marketing na internetu – Bc. Hana Přikrylová
Bc. Hana Přikrylová
Bakalářská práce
Behaviorální marketing na internetu
Behavioral marketing on the Internet
Anotace:
Diplomová práce popisuje problematiku behaviorálního marketingu na internetu. Práce se v úvodu zabývá definicí behaviorálního marketingu, jeho historií, vývojem a efektivitou. V další části jsou podrobně rozebírány metody sběru dat a především aplikace behaviorálního marketingu. Jako příklady jsou uvedeny cílené reklamy na Google, Facebooku a v emailu. Následující kapitola popisuje výhody a nevýhody …víceAbstract:
The Diploma thesis describes problems of behavioral marketing on the Internet. At the beginning the work is concern with the definition of behavioral marketing, its history, development and efficiency. In the next section there are discussed in detail the data collection methods and particularly the application of behavioral marketing. As examples are shown targeted ads on Google, Facebook and email …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/za1fy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Behaviorální marketing v prostředí internetu
René MARYNČÁK -
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Lucie Konečná -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Digital Fundamental Rights in the case law of the Court of Justice of the European Union
Adéla KRÖNEROVÁ