Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s. – Bc. Milan JANOUŠEK
Bc. Milan JANOUŠEK
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.
Project of the marketing communication to promote of export of the Papcel company
Anotace:
Firma Papcel je strojírenským výrobcem se specializací na výrobu strojů a zařízení pro papírenský průmysl. Tržní prostředí se neustále mění a rozvíjí, k čemuž je potřeba přizpůsobit volbu vhodného marketingového plánu. Cílem mojí DP je zpracovat ideový projekt marketingové komunikace, který bude sloužit jako podklad při tvorbě konkrétního plánu pro další období. Součástí projektu bude stanovení výše …víceAbstract:
The firm Papcel is a engineering producer with specialization on paper industry. The market place is always changed and developed. So, marketing plan is necessary adjust to these implications. A target of my diploma work is a creation of idea project of marketing communication for the firm, which it will used as a material for creation a particular marketing plan. In the project I could illustrate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUŠEK, Milan. \textit{Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/yjetiz/.
Jak správně citovat práci
JANOUŠEK, Milan. Projekt marketingové komunikace pro podporu zvýšení exportu ve společnosti Papcel a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková