Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina – Bc. Michaela Franková
Bc. Michaela Franková
Master's thesis
Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina
Image of local action groups: Vysočina Region
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením image místních akčních skupin na území Kraje Vysočina. V rámci teoretického ukotvení práce jsou řešeny relevantní pojmy jako marketingová komunikace, mediální obraz, image, identita a místní akční skupiny. Další část práce charakterizuje území Kraje Vysočina, v němž se sledované místní akční skupiny nacházejí. Stěžejní kapitola práce se zabývá podrobnou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of the image of local action groups in the Vysočina Region. Within the theoretical part of the work, relevant terms such as marketing communication, media image, image, identity and local action groups are addressed. The next part of the document characterizes the territory of the Vysočina Region, where the monitored local action groups are located. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANKOVÁ, Michaela. \textit{Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yjnu18/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field / specializace:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions / Project Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová