Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH – Pavel Jersák
Pavel Jersák
Master's thesis
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Loyalty program of payment cards, solution based on DWH
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu …moreAbstract:
This diploma thesis is covering topics of customer's loyalty, loyalty programs in banking and mainly topic is loyalty programs of payment cards in banking industry. First theoretical parts is guiding us though concept of customer's loyalty in banking industry and is describing specifics of this loyalty compared to loyalty to sales businesses. Further, this thesis is trying to show opportunities to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 7. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29720
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2012
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Ota Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
Lenka Pípalová -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Data mining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů
Jakub Hořák -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková