Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH – Pavel Jersák
Pavel Jersák
Diplomová práce
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Loyalty program of payment cards, solution based on DWH
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu …víceAbstract:
This diploma thesis is covering topics of customer's loyalty, loyalty programs in banking and mainly topic is loyalty programs of payment cards in banking industry. First theoretical parts is guiding us though concept of customer's loyalty in banking industry and is describing specifics of this loyalty compared to loyalty to sales businesses. Further, this thesis is trying to show opportunities to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 7. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
Lenka Pípalová -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Data mining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů
Jakub Hořák -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková