Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu – Klára Volemanová
Klára Volemanová
Diplomová práce
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
The influence of the bio-label on consumer evaluation of the product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňující spotřebitele při rozho-dování mezi produkty s označením bio. Jejím cílem je objasnit jaké faktory, působící na spotřebitele, jsou ty nejstěžejnější zejména z teorie typologie spotřebitele. Předmětem výzkumu je produkt určený k okamžité spotřebě řadí se mezi produkty nižší cenové hladiny. Předmětem zkoumání je bio čokoláda. Literární rešerše …víceAbstract:
This Thesis focuses on the issue of factors influencing consumers' decision-making process when buying products with Bio labels. Its’ goal is to clarify which factors influencing the consumers are the most crucial, especially from the consumer typology point of view. The subject of the research is a product intended for immediate consumption, which categorizes among lower price range products, in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Mojmír Sabolovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová