An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company – Gabriela Kopecká
Gabriela Kopecká
Bachelor's thesis
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company
Abstract:
The main aim of this work is to ascertain the competitiveness of the company Michlovský-protlaky, a.s. and to evolve the proposal for its improvement. This thesis is divided into 2 sections. The first section is a theoretical portion that describes and explains the PESTLE analysis, Porter's five forces model, as well as the marketing mix and SWOT analysis. The second section is a practical portion …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištení konkurenceschopnosti firmy Michlovský-protlaky, a.s. a vypracování návrhu na její zlepšení. Práce je rozdělena na 2 části. V teoretické části práce je podrobně rozepsána a vysvětlena PESTLE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, marketingový mix ale také SWOT analýza. V praktické části práce je provedena analýza konkurence a konkurenceschopnosti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopecká, Gabriela. An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná