Zavedení nové služby ve firmě ŠKODA AUTO a.s. pro český trh – Radka Kvášová
Radka Kvášová
Bachelor's thesis
Zavedení nové služby ve firmě ŠKODA AUTO a.s. pro český trh
Introduction of a new service in ŠKODA AUTO a.s. for Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na event s názvem "Zažijte rallye na vlastní kůži", který společnost ŠKODA AUTO na jaře roku 2022 uvedla do prodeje na českém trhu. Cílem práce je analyzovat přípravu eventu a následně zjistit, co bylo příčinou nízkého zájmu o koupi tohoto eventu. K tomuto zjištění je použita analýza konkurence, analýza komunikace a řízené rozhovory. Výsledkem bakalářské práce je navržení …moreAbstract:
The thesis is focused on the event which called "Experience rallye for yourself" and was introduced in spring 2022 on the Czech market. The aim of this thesis is to analyze event preparation and subsequently find out, what was the cause of the low interest in buying the event. To this finding was used analysis of competition, analysis of communication and interviews. The result of this thesis is proposing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Petr Podhaiský, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights