Ing. Václav Holý
Diplomová práce
Marketingová strategie
The Marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingu malé začínající firmy v oblasti servisu výtahů a eskalátorů. Vymezuje a vysvětluje základní pojmy týkající se moderního marketingového řízení a marketingové strategie. V další části představuje společnost Bestlift, s.r.o., analyzuje situaci, popisuje konkurenční firmy a navrhuje možnosti průniku na trh a následně hodnotí marketingovou strategii …víceAbstract:
This thesis is focusing the marketing problems for small, beginning companies in the area of lifts and escalators service. It defines and explaines the basic ideas concerning the modern marketing management and the marketing strategy. The following part of this thesis introduces the company Bestlift, s.r.o., it analyzes the situation, describes the competetive companies and makes suggestions for the …víceKlíčová slova
Cena cíle a záměry diferenciace distribuce hodnota jakost komunikace konkurence konkurenční výhoda potřeby zákazníků předvídání budoucnosti řízení vztahů se zákazníky segmentace služby spokojenost zákazníků strategie růstu vize a poslání výrobek zákazníci. Price Goals and objectives Differentiation Place Value Duality Promotion Competitors Competitive advantage Customer needs Forecasting and the future Customer Relationship Management (CRM) Segmentation Service Customer satisfaction Growth strategie Mission Produkt Customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cweki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane