Ing. Václav Holý

Diplomová práce

Marketingová strategie

The Marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingu malé začínající firmy v oblasti servisu výtahů a eskalátorů. Vymezuje a vysvětluje základní pojmy týkající se moderního marketingového řízení a marketingové strategie. V další části představuje společnost Bestlift, s.r.o., analyzuje situaci, popisuje konkurenční firmy a navrhuje možnosti průniku na trh a následně hodnotí marketingovou strategii …více
Abstract:
This thesis is focusing the marketing problems for small, beginning companies in the area of lifts and escalators service. It defines and explaines the basic ideas concerning the modern marketing management and the marketing strategy. The following part of this thesis introduces the company Bestlift, s.r.o., it analyzes the situation, describes the competetive companies and makes suggestions for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní