Strategické marketingové plánování – Bc. Růžena Nejedlá
Bc. Růžena Nejedlá
Diplomová práce
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit strategické plánování obce a porovnat je s požadavky občanů a vytvořit návrh řešení na zlepšení podmínek pro sportovní aktivity občanů z Červené Vody.V teoretické části je popsán marketingový mix, který je nedílnou součástí každého marketéra. Ten využívá ke zmapování makroprostředí tzv. Step analýzu, která zhodnocuje ekonomické, politické, technické a sociální prostředí …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the strategic planning of the municipality and to compare it with the requirements of the citizens and to create a proposal for solutions for improving the conditions for the sport activities of the citizens from Red Water.In the theoretical part is described the marketing mix, which is an integral part of each marketer. He uses the so-called Step Analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber
Název
Vložil
Vloženo
Práva